Thursday, March 30, 2006

INDIFERENTA, LENE, LEHAMITE


Indiferenta, lehamite si lene cuvinte seci si totusi cu adanca semnificatie. Indiferenta? Azi am privit cu indiferenta trecerea timpului, cu lehamite m-am imbracat sa merg la scoala si plin de lene am venit acasa. Mi-e lene sa duc gunoiul, sa-mi fac temele si de lene nici nu imi vine sa mai scriu ceva la acest eseu. Mi-e lehamite si mi-e indiferent (nu-i adevarat) cam ce nota as putea primi daca m-ar lua cineva in serios. Mi-e lehamite sa pronunt: lene si indiferenta, sunt cuvinte care nu este bine nici sa le pronunti, dar daca ar fi fapte in care sa te complaci sa traiesti? Acestea sunt considerate intre pacatele capitale in oricare din culturile religioase ale lumii. Persoanele care se complac in indiferenta, lehamite si lene sunt persoane marginalizate de societate si de semenii lor.

0 Comments:

Post a Comment

<< Home